Firmware iPhone 4 niet automatisch downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben als 67 jarige niet echt opgegroeid met iPhone maar ik heb een vraag die misschien overbodig lijkt maar wil het heeeeel graag weten: Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware iPhone 4 niet automatisch downloaden
Ben als 67 jarige niet echt opgegroeid met iPhone maar ik heb een vraag die misschien overbodig lijkt maar wil het heeeeel graag weten:
Ik wil absoluut niet dat mijn iPhone 4 automatisch de nieuwe firmware erop zet. Misschien gebeurt dat ook niet maar ik wil dat zeker weten. Gaar dat automatisch en zo ja hoe kan ik dat voorkomen. Zijn er instellingen die ik moet wijzigen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Doe dit maar eens:
Updates uitschakelen: iTunes/Bewerken/Voorkeuren/tabblad Algemeen/vinkje uit bij Automatisch zoeken naar updates |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie. Heb inmiddels de instructie s opgevolgd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: firmware downloaden voor een iphone 3gs | henkie73 | Jailbreak | 1 | 16-04-11 22:27 |
Windows: downloaden firmware 4.3 | ferd | iTunes | 5 | 10-03-11 16:50 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
|
|