downloaden firmware 4.3 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Bij het downloaden van IOS 4.3 in iTunes 10.2.1 (Windows Vista) krijg ik steeds de melding: Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
downloaden IOS 4.3
Beste lezer,
Bij het downloaden van IOS 4.3 in iTunes 10.2.1 (Windows Vista) krijg ik steeds de melding: Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iPhone van ..... Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan. Dit na ca.15 min, met nog 15 minuten te gaan. Bij opnieuw downloaden begint de download weer compleet op nieuw. Kan ik de oude download ergens verwijderen, of heeft iemand een andere suggestie? Vast met dank, Ferd Laatst gewijzigd door ferd; 10-03-11 om 15:12. Reden: was niet duidelijk in de vraagstelling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Firmware 4.3 bedoel je. Ja hoor, je kunt hem direct van de site downloaden, even zoeken op firmware in de Wiki hier. Daarna gewoon via iTunes installeren.
|
|
|||
|
|||
Sorry, ik bedoelde IOS ipv firmware.
|
|
||||
|
||||
Is hetzelfde in deze.
Download de gewenste versie hier: jailbreakmatrix.com | iPhone/iPod News/Apps/Games/Guides
|
|||
|
|||
Dank jullie wel, probleem opgelost.
|
|
||||
|
||||
Mooi dat het probleem is opgelost, dit topic kan dus dicht
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
firmware downloaden | mandyrichard | Archief | 1 | 26-03-10 11:22 |
originele firmware downloaden | forumzoeker | Archief | 1 | 08-02-10 14:02 |
Probleem bij downloaden firmware | cyrano | Archief | 1 | 06-05-09 17:39 |
Firmware 2.1 opnieuw downloaden | RJha | iPhone algemeen | 8 | 21-09-08 13:12 |
|
|