Firmware 2.1 opnieuw downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg bij het updaten naar 2.1 steeds foutmelding 6. Vervolgens moet ik loopt de iphone vast en moet ik Itunes 7.7 installeren en kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware 2.1 opnieuw downloaden
Ik krijg bij het updaten naar 2.1 steeds foutmelding 6. Vervolgens moet ik loopt de iphone vast en moet ik Itunes 7.7 installeren en kan ik hem met de downgrade naar firmware 2.0.2 weer werkend krijgen.
Nu wil ik graag de firmware 2.1 opnieuw downloaden. Ik denk dat daarin de oplossing ligt. Weet iemand hoe dit moet? Ik denk dat ik eerst de bestaande firmware 2.1 eraf moet gooien maar ik weet niet waar die opgeslagen wordt. Ik hoop dat iemand kan helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhone3G Firmware 2.1
In iTunes [SHIFT + Herstel] of [Command + Herstel], dan kun je zelf naar de gedownloade firmware bladeren en die selecteren om op je iPhone te zetten. Succes! (iPhone1.0 Firmware 2.1, voor de liefhebbers) Laatst gewijzigd door sNicker; 21-09-08 om 12:24. |
|
|||
|
|||
Maar waar kan ik 2.1 dan zelf downloaden?
|
|
||||
|
||||
Zie de link in mijn vorige bericht! (iPhone3G Firmware 2.1)
Laatst gewijzigd door sNicker; 21-09-08 om 12:24. |
|
|||
|
|||
Doh! Volgens mij heb ik dit eerder geprobeerd maar toen kon ik het bestand in shift + herstel niet kiezen. Moet ik eerst nog iets met dit bestand doen?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zal je ipsw door safari uitgepakt zijn omdat die herkent wordt als een zip bestand. Wat je moet doen is de instellingen van safari openen en daar de optie bestanden uitpakken na downloaden (of iets in die aard) uitpakken uitschakelen en dan opnieuw downloaden.
|
|
||||
|
||||
Met shift + herstel (Windows) of command + herstel (MacOSX) zou je gewoon het bestand moeten kunnen selecteren, zonder er ook maar iets aan hoeven te veranderen. Sla het gedownload FW-bestand bijvoorbeeld op je bureaublad op, zodat je 'm makkelijk kunt selecteren.
EDIT: Ah, kijk, wat MacFreaker zegt. Daar weet ik dan weer niks van (gebruik geen safari hier op Windows), maar dat zou natuurlijk het probleem kunnen zijn. Iig, succes ermee! Laatst gewijzigd door sNicker; 21-09-08 om 12:37. |
|
|||
|
|||
Iig bedankt! Macfreaker zou je svp specifieker kunnen zijn waar ik dit in Safari kan uitschakelen? In ben een nl. Apple nitwit. Alvast dank!
|
|
||||
|
||||
Zie mijn screenshot en je zal het begrijpen.
Daar zie je dus wat je moet uitvinken ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gekochte cydia apps opnieuw downloaden | dahar | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-12-10 00:43 |
Firmware 3.1.3 opnieuw installeren | faldera | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 21:15 |
2g probleem firmware achterhalen en opnieuw unlocken | Size | Archief | 18 | 26-11-09 20:56 |
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden | tobyzitz | iTunes | 2 | 28-06-09 11:54 |
Windows: Gekochte muziek opnieuw downloaden? | Animetic | iTunes | 4 | 24-08-08 03:11 |
|
|