gekochte cydia apps opnieuw downloaden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste forumleden Als ik een app koop bij cydia, en ik moet mijn iphone herstellen ofzo moet ik dan diezelfde app weer kopen als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gekochte cydia apps opnieuw downloaden
beste forumleden
Als ik een app koop bij cydia, en ik moet mijn iphone herstellen ofzo moet ik dan diezelfde app weer kopen als ik hem wil downloaden of is het net zoals bij de App store dat je hem weer gratis mag downloaden? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, je ziet m dan even zoeken in Cydia en dan geeft ie aan rechts bovenaan aan dat je dat item al gekocht had. Daarna kan je m gewoon downloaden.
|
|
|||
|
|||
dankjewel voor de snelle reactie
|
|
|||
|
|||
Cydia
Ik heb eerst een Iphone 3gs gehad en nu sinds een paar dagen de Iphone4.
Is het daar ook mee mogelijk dat ik alle gekochte programma's terug krijg ? Ik heb namelijk wel nummer behoud aangevraagd. Grtz Raimond |
|
|||
|
|||
gewoon weer aanklikken in de app store, hij geeft dan aan dat je deze al eerder hebt aangeschaft
(zelfde geld voor Cydia) |
|
|||
|
|||
Bedankt
Bedankt voor de zeer snelle reactie..
Nu kan ik hem dinsdag laten Jailbreaken.. THNX |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen apps downloaden of verwijderen meer in Cydia. | vietigra | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-03-11 01:37 |
Cydia Apps Downloaden | Hamertej | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-06-10 20:38 |
Gekochte Apps opnieuw betalen | snipebase | iPhone Apps | 11 | 16-12-09 17:10 |
Overzicht Gekochte Apps Cydia. | Maartenombe | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-11-09 13:29 |
Windows: Gekochte muziek opnieuw downloaden? | Animetic | iTunes | 4 | 24-08-08 03:11 |
|
|