Na bellen iphone in recovery mode.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik vanochtend gebeld werd viel me telefoon uit en sprong die in eens in recovery mode is er een manier om hem eruit te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Na bellen iphone in recovery mode..
Nadat ik vanochtend gebeld werd viel me telefoon uit
en sprong die in eens in recovery mode is er een manier om hem eruit te halen want ik heb geen zin om hem te recoveren.. Mischien iets als iLibirty+ ofzo maar dat voor 1.1.4 dus weet niet of dat werkt nu. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
misschien dat je hier wat aan hebt:
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post171950 |
|
||||
|
||||
Ha stom van me had naar het probleem gezocht
en niet naar de oplossing dus kwam het artikel dus niet tegen... Ok, even kijken of het lukt. thnx |
|
|||
|
|||
oke, goed
ik hoor wel of het gelukt is p.s. de oplossing staat ergens onder aan |
|
||||
|
||||
cmd-shell kan je dat ook in mac gebruiken...?
Draai namelijk op osx edit: heb 'm toch maar gerestored... anders duurt het alleen al langer om een oplossing te vinden. Anyway thnx for the help Laatst gewijzigd door iMick; 21-09-08 om 11:25. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
iPhone 2.1 in recovery mode | Sisimui | Archief | 4 | 30-09-08 22:07 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
IPhone in recovery mode | marcovw1 | Unlock [archief] | 16 | 17-05-08 19:23 |
HELP!! iphone in recovery mode | marcovw1 | Archief | 2 | 17-05-08 09:53 |
|
|