HELP!! iphone in recovery mode discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, ik heb een iphone 1.1.2 ik wilde hem vandaag toch maar gaan upgrade naar 1.1.4 met pwnage alles ging goed tot ik de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
HELP!! iphone in recovery mode
Goedeavond,
ik heb een iphone 1.1.2 ik wilde hem vandaag toch maar gaan upgrade naar 1.1.4 met pwnage alles ging goed tot ik de iphone in de recovery mode moest plaatsen. nu zit de iphone vast in de recovery mode. ik heb hem net geprobeert om via ibrick uit deze mode te halen maar dit is op mijn mac en op een windows computer niet gelukt bij mac opent hij ibrick niet en bij windows kan de toepassing iphoneinterface niet geopend worden!!! wie o wie kan mij helpen bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik independence op mac
|
||||
|
||||
Om pwnage te kunnen gebruiken zul je eerst gewoon moeten restoren met de 114 FW anders werkt pwnage niet.
En aangezien je hier al een vraag ergens anders ook over hebt staan gaat deze op slot SVP geen dubbelposten Slotje dus
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 17-05-08 om 09:56. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
iPhone 2.1 in recovery mode | Sisimui | Archief | 4 | 30-09-08 22:07 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
iphone recovery mode | boots | iPhone algemeen | 11 | 24-07-08 12:00 |
IPhone in recovery mode | marcovw1 | Unlock [archief] | 16 | 17-05-08 19:23 |
|
|