SMS + Contact discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo daar, Ik heb 2 probleempjes als je kunt zien. Ten eerste : Wnr iemand mij smst en en hij staat in men contacten dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS + Contact
Hallo daar,
Ik heb 2 probleempjes als je kunt zien. Ten eerste : Wnr iemand mij smst en en hij staat in men contacten dan laat SMS het nummer alleen zien. biteSMS daarentegen laat alles zien , naam enz. Ten tweede : Hoe moet je een contact toevoegen in uw contacten lijst als je aan het bellen bent ? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het goed is laat de iPhone de voornaam + achternaam zien van de contactpersoon die je belt.
|
|||
|
|||
hmm, als je goed kijkt heb ik eigenlijk een heel ander vraag gesteld dan wat jij had geantwoord. Iemand die die dit weet ?
|
|
|||
|
|||
Heb je het landnummer voor het nummer van je contacten staan..? Dus bijvoorbeeld +32498551247 (Dit is een fictief nummer! )
Dit verhielp het bij mij in ieder geval.. |
|
||||
|
||||
De 2e vraag: Na het bellen naar Recents gaan, pijltje naar rechts, en toevoegen.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contact foto bij sms (+voorbeeld) | theory18 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 30-11-10 13:19 |
Sms-sounds per contact instellen | 0187152 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 20-07-09 23:49 |
Contact, notes, sms overzetten nr new Iphone?? | Keithl | iPhone algemeen | 4 | 22-03-09 14:27 |
Doorsturen van een contact per SMS | cort | iPhone algemeen | 1 | 12-08-08 12:06 |
Contact foto bij ontvangen van SMS | Roue | Muziek, foto & video | 4 | 13-12-07 14:09 |
|
|