Contact, notes, sms overzetten nr new Iphone?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een nieuw Iphone, omdat de oude kapot is, maar nu wil ik de Restore bestanden van mijn oude Iphone overzetten nr mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contact, notes, sms overzetten nr new Iphone??
Hallo,
Ik heb een nieuw Iphone, omdat de oude kapot is, maar nu wil ik de Restore bestanden van mijn oude Iphone overzetten nr mijn nieuwe Iphone!! Hoe kan ik dat doen? Ik heb momenteel alle gegevens van: C:\Documents and Settings\****\Application Data\apple computer C:\Documents and Settings\****\My Documents\My Music\Itunes gekopieerd!!! klopt dat?? Ik heb de nieuwe Iphone geunlocked met mijn PC, dus hij herkent mijn pc nu!!Er wordt dus niet meer gevraagd of ik de gegevens van mijn oude Iphone over moet kopieren!! Kan iemand mijn een goede raad adviseren?? alvast bedankt, Keith |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is het niet zo dat je een oude back up terug kan zetten?
|
|
|||
|
|||
rechtermuisknop op je iphone klikken (in itunes)
en dan terug zetten van backup kies dan de backup die jij er op wild |
|
|||
|
|||
hey,
het is me gelukt! bedankt!! |
|
|||
|
|||
graag gedaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup apps / Cydia / SMS / notes / instellingen | sniffertje | Archief | 1 | 27-04-10 17:06 |
Notes/SMS berichten kwijt na update? | soCool | iTunes | 2 | 17-06-09 21:12 |
Overzetten van Iphone contact naar SIMCARD | obs75 | iPhone algemeen | 2 | 19-02-09 18:37 |
sms en notes backup zonder manueel files te copieren | vanessa | Unlock [archief] | 8 | 19-05-08 20:22 |
contact en agenda gegevens overzetten hoe te handelen? | Indygo | iPhone algemeen | 0 | 10-11-07 15:54 |
|
|