Oproep gemist en iphone is niet overgegaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Heb nu al verschillende keren een oproep gemist sms gekregen terwijl mijn iphone helemaal niet over is gegaan. Ik bel degene terug en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oproep gemist en iphone is niet overgegaan
Beste mensen,
Heb nu al verschillende keren een oproep gemist sms gekregen terwijl mijn iphone helemaal niet over is gegaan. Ik bel degene terug en vraag of hij gebeld had en dat bleek waar te zijn alleen ze kregen meteen de voicemail. Mijn provider is KPN en heb een iphone 3g. Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen? Toon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wat heb je allemaal gedownload in cydia of installer
kate misschien? doen je speaker/ trilfunctie het wel? waardoor het lijkt alsof hij niet overgaat bel je zelf eens kijk of hij trilt en of je hem hoort Laatst gewijzigd door bako; 22-03-09 om 17:29. |
|
|||
|
|||
cydia en installer heb ik, beltoon en trilfunctie staan gewoon aan.
|
|
|||
|
|||
wat heb je in cydia en installer gedownload?
bel je zelf een met een andere telefoon en kijk of je telefoon normaal over gaat met tril functie en beltoon |
|
|||
|
|||
Heb helemaal nog niets gedownload met cydia en installer. Zelf bellen heb ik ook al gedaan en dan gaat hij gewoon over.
|
|
|||
|
|||
Als je op je iPhone ook geen gemiste oproepen gemeld krijgt (van iPhone zelf, dus niet via sms want die komen zoiezo wel) zat je iPhone op dat moment niet op het KPN netwerk. Dit kan komen door slecht bereik, of bijv een storing in het KPN netwerk.
Bovenstaande kan vervolgens weer een probleem zijn van je SIM kaart, of een hardware unlock-sim die je misschien gebruikt (TurboSIM, yessim, Rebelsim etc). |
|
||||
|
||||
Het gaat hier volgens mij om een 2G iPhone? Backup je belangrijkste gegevens en upgrade met een custom firmware. Dan heb je in ieder geval uitgesloten dat het aan je iPhone ligt.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[T-Mobile] Gemiste oproep maar iPhone niet overgegaan | vanilla | Odido (T-Mobile) | 52 | 18-03-10 23:21 |
België: Voicemail/gemiste oproep ipv oproep | Macbook-jan | Overige providers België | 1 | 07-04-09 11:26 |
SMS van Vodafone bij 'oproep gemist' | yingie | Vodafone | 6 | 28-11-07 22:30 |
|
|