SMS van Vodafone bij 'oproep gemist' discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al meerdere malen gelezen dat schijnbaar geen SMS ontvangen kan worden van Vodafone als je een telefoontje gemist hebt. Vandaag kreeg ik 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
SMS van Vodafone bij 'oproep gemist'
Ik heb al meerdere malen gelezen dat schijnbaar geen SMS ontvangen kan worden van Vodafone als je een telefoontje gemist hebt. Vandaag kreeg ik 2 telefoontjes, die ik weggedrukt heb en even later kreeg ik van vodafone 2 keer een SMS-je dat ik een oproep gemist had. Blijkbaar werkt dat perfect (geen Voicemail want dat werkt vooralsnog alleen bij de officiële providers van Apple). Als je 1233 belt van Vodafone kun je waarschuwingen voor gemiste oproepen, voicemails e.d. gewoon instellen: je kunt selecteren dat je of een SMS krijgt of een belletje.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jammer, bij Vodafone komt ook het SMS-je gewoon door.
|
|
||||
|
||||
maar dat belletje betaal je dus wel zelf voor he?! (dat je het ff weet!)
overigens ontvang je op 1.1.2 gewoon alles
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je dat? voor zover ik weet is het een instelling op je simkaart/voicemail, en niet zo zeer op je toestel.
ik weet dat de opties van Vodafone hierin vrij uitgebreid zijn. totally customizable zeg maar.
|
|||
|
|||
Sausje, je hebt gelijk, maar iPhone firmware 1.0.2 en 1.1.1 hebben bugs voor wat betreft de voicemail SMS. Ookal heb je de juiste instellingen bij Vodafone, iPhone ontvangt geen SMS.
Apple heeft dat nu opgelost in firmware 1.1.2, dat is wat Sjowol bedoelt. |
|
|||
|
|||
Voor dat voicemail-SMS probleem is een oplossing:
HOWTO: Easily fix SMS problem (add support for alfanumeric senders) - Hackint0sh |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crasht bij binnenkomst sms of oproep? | Baarts | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-05-11 15:38 |
Oproep gemist en iphone is niet overgegaan | stony667 | iPhone algemeen | 6 | 22-03-09 22:44 |
Vodafone bij lange SMS | Stiruam | Vodafone | 1 | 24-02-09 19:35 |
Werkt voicemail ook bij Vodafone in SMS Fix voor 1.1.1 | Masterplace | Vodafone | 1 | 28-01-08 22:17 |
Geen sms bij voicemail berichten of gemiste oproep | JBS | Archief | 3 | 12-11-07 18:33 |
|
|