Geen sms bij voicemail berichten of gemiste oproep discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg geen sms bericht indien er een voicemailbericht is of een gemiste oproep, profider is KPN, software 1.1.1 Kent iemand dit probleem of weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik krijg geen sms bericht indien er een voicemailbericht is of een gemiste oproep, profider is KPN, software 1.1.1
Kent iemand dit probleem of weet een oplossing? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Probleem is bekend en volgens mij niet op te lossen. Als alternatief kan je instellen dat je gebeld wordt door voicemail service als je een bericht hebt.
|
|
|||
|
|||
![]() dit is vrij uitgebreid besproken in meerdere threads..dus voortaan ff zoeken.
![]() samengevat: niets aan te doen. ff voicemailinstellingen menu bekijken om te zien of je een Melding kunt krijgen..mijn voicemail geeft dus een alternatief voor sms. daarnaast kun je een rood balletje laten verschijnen als je een voicemailbericht hebt en dat balletje gaat weer weg als je de voicemail hebt gewist. succes! |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, niks aan te doen. Zoek even op "alfasms" en je vind een hele thread erover met uitleg. Al heeft dhm het hierboven al duidelijk beschreven, thanks
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gemiste oproep sms/melding | cubesten | Overige providers Nederland | 0 | 30-01-11 15:11 |
Gemiste Oproep/ Ontvangen Ongelezen SMS | scoop1 | Archief | 3 | 05-11-09 23:03 |
België: Voicemail/gemiste oproep ipv oproep | Macbook-jan | Overige providers België | 1 | 07-04-09 11:26 |
Geen gemiste oproep, wel bericht van T-mobile | volvoforlife | T-Mobile | 4 | 08-10-08 17:29 |
Call Failed bij gemiste oproep | andreduppont | iPhone algemeen | 1 | 18-07-08 12:15 |
|
|