Call Failed bij gemiste oproep discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Niet echt een groot probleem maar mijn telefoon geeft een "call failure, call failed" popup als ik een oproep mis én hij naar voicemail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Call Failed bij gemiste oproep
Hallo,
Niet echt een groot probleem maar mijn telefoon geeft een "call failure, call failed" popup als ik een oproep mis én hij naar voicemail gaat. Als de beller voordat hij naar voicemail gaat ophangt dan zie ik wel netjes "naampersoon Missed Call" Is hier iets aan te doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al een oplossing hiervoor gevonden?
Ik heb dit probleem nu ook, MAAR ik heb dit enkel sinds ik veranderd ben van Proximus naar Mobistar. Zit jij toevallig ook bij Mobistar? Meer mensen met dit probleem? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Voicemail/gemiste oproep ipv oproep | Macbook-jan | Overige providers België | 1 | 07-04-09 11:26 |
Call forward bij inkomende oproep | iFilip | iPhone algemeen | 7 | 24-06-08 16:04 |
Gemiste oproep wissen | vanky | Archief | 1 | 07-04-08 16:09 |
Call Ended, Call failed | Jellow | iPhone algemeen | 0 | 23-12-07 19:10 |
Geen sms bij voicemail berichten of gemiste oproep | JBS | Archief | 3 | 12-11-07 18:33 |
|
|