//

Springboard crasht bij binnenkomst sms of oproep?

Springboard crasht bij binnenkomst sms of oproep? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello ik heb sinds vorige week mijn iphone 3gs gejailbreakt met firmware 4.3.2 Nu had ik SBsettings geinstalleerd. Super handig natuurlijk. Maar bij het binnenkomen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-11, 14:31
Baarts Baarts is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 10
Thumbs down Springboard crasht bij binnenkomst sms of oproep?

Hello

ik heb sinds vorige week mijn iphone 3gs gejailbreakt met firmware 4.3.2

Nu had ik SBsettings geinstalleerd. Super handig natuurlijk. Maar bij het binnenkomen van een smsje of gesprek crasht springboard en krijg ik dus niet mee dat er iets binnenkomt. Hij geeft dan geen melding weer. Bij het herstarten van springboard doet alles het weer (indeling van bepaalde apps wel weer verneukt) maar zodra ik weer een smsje krijg oid crasht die weer en gaat die in save modus staan.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Heb Sbsettings inmiddels meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ondertussen helemaal verwijderd (crasht nog steeds)

Andere apps die ik heb geinstalleerd:
- cydelete
- winterboard
- open notifier
- 3g unrestrictor
- Activator (zat bij andere pack volgens mij)
- Clock hide
- Tetherme
- Bitesms
- MIM
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-11, 15:38
Baarts Baarts is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 10
Standaard

Ik heb uiteindelijk maar de iphone hersteld.. 4.3.3 er op gezet.. en opnieuw gejailbreakt. In eerste instantie alleen 4.3.3 erop gezet en gejailbreakt Hierbij werkte cydia niet waardoor ik de iphone compleet moest resetten en opnieuw jailbreaken.

Na dit allemaal gedaan te hebben werkt de jailbreak en cydia goed. Nog geen problemen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crasht bij elke handeling Ca$hMonnie Jailbreak apps en thema's 1 27-02-11 16:25
Springboard crash bij inkomende oproep.. yasmin23 iPhone algemeen 0 18-12-10 23:48
Springboard crasht bij reboot belgiumiphone iPhone algemeen 1 20-08-10 03:10
sms melding bij binnenkomst uitzetten ferenc Archief 10 04-09-08 18:56
SMS van Vodafone bij 'oproep gemist' yingie Vodafone 6 28-11-07 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.