Springboard crash bij inkomende oproep.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , In de afgelopen 3 dagen is het nu 3 keer gebeurd dat terwijl ik werd gebeld mijn springboard in save mode gaat.. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springboard crash bij inkomende oproep..
Hallo ,
In de afgelopen 3 dagen is het nu 3 keer gebeurd dat terwijl ik werd gebeld mijn springboard in save mode gaat.. Als ik dus in save mode op restart druk gaat die weer terug naar mijn instellingen en dan pas zie ik dat ik gebeld ben.. Bij de beller gaat die wel over maar bij mij gebeurt er niks.. Ook is het 2 keer gebeurd in diezelfde 3 dagen dat mijn beeldscherm spontaan uit gaat. Als ik hem dan weer aanzet met de powerknop zie ik dat die mijn laatste oproep belt ik druk dan dan op stop en dan stopt het.. ik weet niet zeker of die ook belt.... Ik hoop dat iemand enig idee heeft wat dit zou kunnen veroorzaken.. Heb een iphone 3gs met firmware 4.2 en hij is gejailbreaked.. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crasht bij binnenkomst sms of oproep? | Baarts | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-05-11 15:38 |
iPhone: crash bij inkomende e-mail en sms | dnns01 | Jailbreak | 2 | 11-02-11 15:52 |
Call forward bij inkomende oproep | iFilip | iPhone algemeen | 7 | 24-06-08 16:04 |
Nummerherkenning bij inkomende oproep | Impact | iPhone algemeen | 7 | 21-05-08 16:10 |
contact geg op display bij inkomende oproep | bartjansen | Archief | 1 | 18-04-08 20:16 |
|
|