//

Nummerherkenning bij inkomende oproep

Nummerherkenning bij inkomende oproep discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat er zal topics over zijn. Maar misschien is één duidelijk, topic waar het goed uitgelegd is. Ik wordt beetje gek dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-05-08, 14:46
Impact Impact is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 42
Standaard Nummerherkenning bij inkomende oproep

Ik weet dat er zal topics over zijn. Maar misschien is één duidelijk, topic waar het goed uitgelegd is. Ik wordt beetje gek dat ik nog steeds nummer zie en geen namen als ik gebeld wordt.

Bij 1 of 2 contactpersonen zie ik het wel, ik kan alleen geen verschil vinden met normale contactpersonen.

Ik heb NL nummerherkenning gedownload van iFoneGuide, ook dat werkt niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-05-08, 18:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Impact Bekijk bericht
Ik weet dat er zal topics over zijn. Maar misschien is één duidelijk, topic waar het goed uitgelegd is. Ik wordt beetje gek dat ik nog steeds nummer zie en geen namen als ik gebeld wordt.

Bij 1 of 2 contactpersonen zie ik het wel, ik kan alleen geen verschil vinden met normale contactpersonen.

Ik heb NL nummerherkenning gedownload van iFoneGuide, ook dat werkt niet.
De basis van nummerherkenning zit hem in het feit dat de telefoonnummers van je contacten op je iPhone op dezelfde wijze zijn ingevoerd als dat hij ze binnenkrijgt. Wordt een binnenkomend gesprek bijv. weergegeven als 00311234567890, zorg dan dat al je contacten op deze wijze in je lijst staan. Neem de twee waar het wel werkt als voorbeeld, verander de rest en het werkt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 21-05-08, 02:30
Impact Impact is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 42
Standaard

Mijn nummers komen zo binnen

+31 6 12345678

Dus een spatie, voor de 6 en na de 6. En ik kan geen spatie invoeren?
  #4  
Oud 21-05-08, 04:39
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je zou als alternatief eens de NL nummerherkenning van iFoneguide eXperimental kunnen proberen? Repo: h t t p://ifoneguide.nl/exp (spaties in http uiteraard verwijderen)
  #5  
Oud 21-05-08, 12:13
Impact Impact is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 42
Standaard

Die had ik al gedownload, allebei de opties geprobeerd maar werkt niet. Sinds gisteravond heb ik een manier gevonden. Als ik iemand bel of gemist heb, het huidige nummer wis en dan de gene in de call history opsla werkt het!
  #6  
Oud 21-05-08, 12:17
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Je kan de nummers toch zo invoeren ( met spatie of wat dan ook) op je pc en dan alles syncen....
  #7  
Oud 21-05-08, 14:45
cymo46's schermafbeelding
cymo46 cymo46 is offline
• iOS 7.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Impact Bekijk bericht
Ik weet dat er zal topics over zijn. Maar misschien is één duidelijk, topic waar het goed uitgelegd is. Ik wordt beetje gek dat ik nog steeds nummer zie en geen namen als ik gebeld wordt.

Bij 1 of 2 contactpersonen zie ik het wel, ik kan alleen geen verschil vinden met normale contactpersonen.

Ik heb NL nummerherkenning gedownload van iFoneGuide, ook dat werkt niet.
Probeer anders hetvolgende eens:
Bji al je contacts zie je voor het telefoonnummer staan "mobile". Ga vervolgens naar edit en klik op het telefoonnummer. Onder het telefoonnummer is een vakje waar op staat "mobile". Verander dit naar "home" en save het dan. Als het goed is zal de eerstvolgende keer dat deze contactpersoon je belt zjin/haar naam verschijnen i.p.v het telefoonnummer. Verander dus bij al je contacten mobile naar home als je namen i.pv nummers wilt zien. Tevens krijg je ook de foto te zien als je dit hebt ingesteld op je contactpersoon.

Succes ermee.
  #8  
Oud 21-05-08, 16:10
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ik krijg de foto en naam ook te zien bij mobile en mobiele nummers....

Of was dit gewoon een oplossing voor hem zonder dat het voor iedereen geldt????
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash bij inkomende oproep.. yasmin23 iPhone algemeen 0 18-12-10 23:48
Inkomende oproep direct naar mailbox doorgeschakeld! eviiphone iPhone algemeen 7 02-12-10 14:40
Mogelijkheid om inkomende oproep te blokkeren Quarre iPhone algemeen 3 16-08-10 16:44
Call forward bij inkomende oproep iFilip iPhone algemeen 7 24-06-08 16:04
contact geg op display bij inkomende oproep bartjansen Archief 1 18-04-08 20:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.