Mogelijkheid om inkomende oproep te blokkeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had graag geweten of het mogelijk is om een inkomende oproep van een bepaald nummer te laten blokkeren? mijn provider zegt dat zij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mogelijkheid om inkomende oproep te blokkeren
Hallo,
Ik had graag geweten of het mogelijk is om een inkomende oproep van een bepaald nummer te laten blokkeren? mijn provider zegt dat zij dit niet konden, maar dat het normaal gezien wel mogelijk was in de telefoon zelf.. Weten jullie of er hiertoe een mogelijkheid is? Persoon belt me paar keer per dag en legt in vlak nadat ik afneem. Zou dus gewoon willen dat deze mij niet meer kan bellen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je kunt ze dan ook standaard een sms laten sturen als antwoord zonder dat jouw iPhone überhaupt rinkelt als ie belt
|
|||
|
|||
ok, voor zover ik begrijp kan het dus enkel als iphone gejailbreakt wordt.
Is eigenlijk voor mijn baas, zal hem dan maar overtuigen om hem te jailbreaken of te blijven zitten met dit probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crash bij inkomende oproep.. | yasmin23 | iPhone algemeen | 0 | 18-12-10 23:48 |
Inkomende oproep direct naar mailbox doorgeschakeld! | eviiphone | iPhone algemeen | 7 | 02-12-10 14:40 |
Call forward bij inkomende oproep | iFilip | iPhone algemeen | 7 | 24-06-08 16:04 |
Nummerherkenning bij inkomende oproep | Impact | iPhone algemeen | 7 | 21-05-08 16:10 |
contact geg op display bij inkomende oproep | bartjansen | Archief | 1 | 18-04-08 20:16 |
|
|