//

Telefoonscherm doet het niet meer

Telefoonscherm doet het niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen kan ik wel via mijn homescherm naar telefoon, maar daar aanbeland, doet niks het meer. Kan over het scherm gaan wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-10, 17:53
helen0809 helen0809 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Unhappy Telefoonscherm doet het niet meer

Sinds een paar dagen kan ik wel via mijn homescherm naar telefoon, maar daar aanbeland, doet niks het meer. Kan over het scherm gaan wat ik wil, maar er zit geen beweging in. De rest doet het wel.
Via contacten kan ik wel bellen, maar dan kan ik het gesprek niet stoppen als ik bv voicemail krijg. En Hyves doet het ook niet meer!!!
Is herstellen een optie? Of ben je dan echt alles kwijt?
Heeft iemand enig idee wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-10, 18:30
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Herstellen lijkt me in deze wel het beste, hou er wel rekening mee dat je dan iOS 4.0.2. op je toestel krijg, als je weer 3.1.3. wil moet je deze even downloaden via de Wiki: Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G
Dan met de shift ingedrukt je iphone herstellen en dan de 3.1.3. firmware selecteren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Doet het niet meer. jeske77 Unlock 2 25-10-10 12:15
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 23:26
Helf van het scherm doet het niet meer... licious iPhone algemeen 6 20-05-08 19:37
iphone doet het niet meer? charlottev Unlock [archief] 3 12-01-08 21:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.