Doet het niet meer. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Hier onervaren iphone gebruiker. Aangesloten op itunes, updates geinstalleerd, nu kan ik niet meer. Kan niet unlocken... Iemand een idee of dit ooit weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Doet het niet meer.
Hoi,
Hier onervaren iphone gebruiker. Aangesloten op itunes, updates geinstalleerd, nu kan ik niet meer. Kan niet unlocken... Iemand een idee of dit ooit weer goed kan komen? Mvg. J. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nog een maandje geduld hebben vrees ik...
Wanneer baseband is geupdated is geen unlock mogelijk. Midden november komt unlock voor 4.2 uit en daar zal je dan wel mee kunnen unlocken |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Zoals mcenet zegt; wachten is je enige oplossing. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid doet het niet meer!!!! | bilende | iPhone algemeen | 27 | 11-04-12 21:11 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|