Helf van het scherm doet het niet meer... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren was ik op stap en wou een smsje sturen naar iemand.. daarna liep een of andere dronken gast tegen me op en de telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Helf van het scherm doet het niet meer...
Gisteren was ik op stap en wou een smsje sturen naar iemand.. daarna liep een of andere dronken gast tegen me op en de telefoon viel uit mijn handen (ongeveer 80cm hoog ofzo).. Daarna pak ik hem op, geen krasje niets maar alleen de bovenste helft van het scherm doet het nog..
Mijn vragen zijn: Iemand al hetzelfde ervaren? Weet iemand wat ik er mee kan doen? Wat zal de reparatie (indien nodig) kosten.. Alvast bedankt.. Grts luca |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt je iPhone laten maken bij Fixsupport. Scherm is rond de 100 euro dacht ik. Reken op 150 a 200 euro reparatie kosten
|
||||
|
||||
Een kameraad van me had juist hetzelfde aan de hand, onderste helft touchscreen ging niet meer...
én hij had helaas geen factuur... |
|
||||
|
||||
Tja ik weet niet of je ook erg ver komt met factuur. Of hij moet in Amerka wonen.
Iedergeval naar fixsupport sturen. Hier zijn meerdere topics over, scherm kapot.
|
||||
|
||||
ja maar toch, apple zou normaal die gsm moeten maken, onafhankelijk waar de gsm gebruikt werdt. Als hij een factuur had zou dit wel gaan lijkt me.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat mij weer op de TS brengt: weet je wie je aanstootte, heb je daar gegevens van en heeft diegene misschien een WA-verzekering? Niet geschoten is altijd mis......
|
||||
|
||||
Ik heb niet gezegd dat hij die heeft laten vallen he
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 21:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 08:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 21:58 |
Bovenkant van het scherm reageert niet meer | bungieke | Archief | 1 | 17-07-08 15:12 |
Slide to unlock scherm doet het niet altijd | Kevzz | Unlock [archief] | 6 | 08-02-08 23:50 |
|
|