iPhone waarvan het scherm het niet doet... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn iPhone reageert nu nergens meer op, ook al sluit ik de iPhone aan op de computer...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone waarvan het scherm het niet doet...
hallo,
mijn iPhone reageert nu nergens meer op, ook al sluit ik de iPhone aan op de computer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dit is chat
maar probeer een herstel ( of reageert ALLES niet meer? ) of alleen het scherm..... wees duidelijker
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: topic iphone/problemen
|
|||
|
|||
als ik op het 'aan' knopje druk, reageert het toestel niet
en als ik het toestel aansluit op de computer geeft het ook geen reactie |
|
|||
|
|||
Reset helpt niet? Zo nee, iPhone wordt ook niet herkend in DFU?
|
|
||||
|
||||
Wel een erg blij icoontje bij deze topic
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
Slide to unlock scherm doet het niet altijd | Kevzz | Unlock [archief] | 6 | 09-02-08 00:50 |
|
|