Help wit blokje naast provider discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een wit blokje naast me provider zitten. en daardoor kan ik geen verbinding meer maken met wi-fi. kan iemand mij vertellen hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help wit blokje naast provider
ik heb een wit blokje naast me provider zitten.
en daardoor kan ik geen verbinding meer maken met wi-fi. kan iemand mij vertellen hoe ik dat witte blokje weg kan krijgen. Laatst gewijzigd door kaleung; 20-05-08 om 12:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dta is van je edge verbinding waarmee je ook op internet kan als je die instelt
niets met je Wi-Fi te maken |
|
|||
|
|||
en hoe kan ik dat uitzetten
|
|
||||
|
||||
Uuhm ik geloof dat het met customize mogelijk is om hier een icoon te herplaatsen. Maar anders zou ik mij hier ook geen raad mee weten :s...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik kon eerst wel verbinding maken met wi-fi maar nu dat blokje is verschenen kan ik geen verbinding maken met wi-fi
|
|
||||
|
||||
Oke heb je ook gelijk in, maar zover ik dit zie word er geen wisseld icoontje geplaatst. Dus als je uit Wi-Fi komt hoort de edge icoon te verschijnen of als je van edge naar Wi-Fi gaat een Wi-Fi icoon. En dat mist gewoon, dus je kunt ook via winscp even de icoon proberen te herplaatsten. Die standaard icoons kun je halen van iPhone Forums - iPhone Unlock | ModMyiFone.com.
|
|
||||
|
||||
dat verschijnt simpelweg omdat je geen Wi-Fi verbinding hebt
de oorzaak ligt ergens aan je Wi-Fi verbinding die niet sterk genoeg is of afstaat al handmatig geprobeert om opnieuw Wi-Fi verbinding te maken? iphone kiest het best signaal dat er binnen komt om online te kunnen gaan. heb je geen Wi-Fisignaal zal hij proberen om via edge te gaan(ookal heb je deze niet ingesteld) |
|
||||
|
||||
Oke nou dat wist ik niet truck Iedergeval dan lijkt jou antwoord de meest logische.
|
|
||||
|
||||
je kan inderdaad wel via custumize je icoontje veranderen maar dat verandert niets aan je Wi-Fiontvangst
dan krijg alleen maar je eigen logo ipv het witte blokje als je geen Wi-Fiontvangst hebt |
|
|||
|
|||
echt irritant dat blokje wi-fi staat uit en nog steeds zie ik dat blokje
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is het bolletje naast me provider? | deninho | Archief | 1 | 16-10-08 17:39 |
Vaag teken naast provider. | RioolDokter | Overige providers Nederland | 4 | 02-04-08 14:59 |
Wat is G icoon naast provider? | iMartijn | Archief | 4 | 19-03-08 17:24 |
Locate Me zit er naast | Cainnech | iPhone algemeen | 18 | 04-02-08 18:21 |
|
|