Locate Me zit er naast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben hier aan het spelen met de Locate Me applicatie. Het werkt wel maar hij zit er bij mij ongeveer een km naast. Enig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Locate Me zit er naast
Ik ben hier aan het spelen met de Locate Me applicatie.
Het werkt wel maar hij zit er bij mij ongeveer een km naast. Enig idee of dit kan opgelost worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is geen GPS-systeem dus enige onnauwkeurigheid zal er blijven bestaan. LocateMe is afhankelijk van de GSM-torens van mobiele telefonieproviders aan de hand waarvan de app jouw lokatie bepaalt. Hoe dichter bevolkt jouw omgeving (zeg, Amsterdam of Rotterdam) hoe nauwkeuriger de app jouw positie kan bepalen. Is dus geen oplossing voor
|
|
|||
|
|||
Bij mij zit hij er ook wel een kilometer naast denk ik. Kun je niks aan doen.
|
|
||||
|
||||
Bij mij zit hij er zowel thuis als op school dik naast ook ong een km, maarja, wat wil je, anders was het wel een goedkope oplossing geweest van GPS!
|
|
||||
|
||||
mij geeft hij elke keer gewoon een error dus dat lijkt ook niet zo best te werken
|
|
|||
|
|||
Als ik op Wi-Fi zit krijg ik wel de juiste plaats
|
|
||||
|
||||
Bij mij merkt die eigenlijk zeer goed zit er maar een paar straten naast.
|
|
||||
|
||||
Zit er bij mij 2 dorpen naast lang leve de Randstad
|
||||
|
||||
20 meter ernaast, en hij herkende maar 3 gsm masten van de 7
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Hahaha een Km of 80 bij mij xD
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Het valt mij op dat ik in Almere een veel grotere cirkel te zien krijg dan in Amsterdam.
Hij is in Amsterdam ook veel nauwkeuriger. Maar wel altijd in de cirkel Conclusie; het systeem weet zijn eigen nauwkeurigheid. |
|
|||
|
|||
het hangt niet van de hoeveelheid masten af.. maar van mensen die met GPS en een speciale app rondrijden en de masten noteren... check maar als je in de trein zit.. navizon of locate me zullen altijd zeggen dat je op de snelweg zit.. logisch.. daar rijden de auto's met gps
locateme in google maps zuigt big time. |
|
||||
|
||||
1 KM ernaast ? Dan heb je geluk want bij mij beweerde die dat ik in New Jersey was ! :S
|
|
|||
|
|||
Ik weet met Locate me in ieder geval waar de dichtsbijzijnde T-Mobile antennepaal staat.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee,.. hij laat niet de locatie van een paal zien, maar hij laat het kruispunt van meerdere palen zien waar ooit een keer een apparaat is geweest, dat daar verbonden was met die palen en de gps locaties heeft opgeslagen en naar google of navizon gestuurd heeft...
|
|
|||
|
|||
bij mij zat hij er 15 km ofzo naast
|
|
|||
|
|||
hmmm bij mij doet hij helemaal niets... ik hoef toch niets te installeren of in te stellen voor deze "locate me" functie?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cannot locate package | Ief_DR | Jailbreak apps en thema's | 0 | 31-01-11 18:49 |
[OS3] Locate me werkt niet? | Reloader | iPhone algemeen | 1 | 22-06-09 13:58 |
[1.1.3 & 4.6 BL] Locate Functie werkt ! | Undertaxxx | iPhone algemeen | 9 | 28-03-08 11:35 |
Locate me werkt niet onder 1.1.3 | eddonkers | iPhone algemeen | 11 | 03-03-08 15:49 |
goolge locate je | dsimons | Archief | 1 | 08-02-08 15:10 |
|
|