[1.1.3 & 4.6 BL] Locate Functie werkt ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iedereen kent het bekend probleem met een 4.6 Bootloader dat je een eeuwige spin icon ziet wanneer je op de locate me functie drukt van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[1.1.3 & 4.6 BL] Locate Functie werkt !
Iedereen kent het bekend probleem met een 4.6 Bootloader dat je een eeuwige spin icon ziet wanneer je op de locate me functie drukt van googlemaps.
Ik heb de Locate Me functie van googlemaps werkend op een 1.1.3 firmware met 4.6 Bootloader ! Heb net getest en werkt tot op de meter nauwkeurig . Volgens mij was dit tot nu toe nog niet mogelijk met 1.1.3 firmware en een 4.6 Bootloader. Het is erg eenvoudig en neemt geen 2 minuten in beslag. Succes Citaat:
Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 26-03-08 om 11:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
cool, maar ik hoorde ergens anders dat navizon niet goed werkt in afgelegen gebieden
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En als je je iPhone reboot dan werkt het niet meer
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoe werkt Locate me als je geen Wi-Fi verbinding hebt , gaat dit dan altijd via gprs ?
|
|
||||
|
||||
Ik heb gewoon 1.1.4 erop gezet en jailbreak en unlock gedaan, had eerst een 1.1.2OTB, en locate me functie werkte gewoon, maar niet echt nauwkeurig...zat er 8.8km naast (als je de weg volgt dan hè)
Laatst gewijzigd door ASNNetworks; 28-03-08 om 00:15. |
|
|||
|
|||
Ja maar werkt hij via Wi-Fi of gprs dan ?
|
|
||||
|
||||
allebei...als je met Wi-Fi bent verbonden via Wi-Fi...ben je er niet mee verbonden dan via GPRS...
|
|
|||
|
|||
Gebruikt hij dan data via gprs dat je weet of kijkt alleen naar de gsm masten ?
Oftewel kost het je elke keer geld ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[OS3] Locate me werkt niet? | Reloader | iPhone algemeen | 1 | 22-06-09 13:58 |
[Twinkle] native iphone twitter + locate me functie | coolhva | Jailbreak apps en thema's | 6 | 24-12-08 14:33 |
Locate werkt niet meer vanwege mindere ontvangst? | Fritzie | iPhone algemeen | 0 | 22-07-08 15:22 |
1.1.3 Google maps "locate me" werkt niet | pcmarket | Unlock [archief] | 27 | 08-03-08 23:18 |
Locate me werkt niet onder 1.1.3 | eddonkers | iPhone algemeen | 11 | 03-03-08 15:49 |
|
|