Locate me werkt niet onder 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds gisteren versie 1.1.3 geinstalleerd, alles werkt prima maar ik krijg "locate me" niet aan de gang.... wie weet een oplossing? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Locate me werkt niet onder 1.1.3
Hallo,
Ik heb sinds gisteren versie 1.1.3 geinstalleerd, alles werkt prima maar ik krijg "locate me" niet aan de gang.... wie weet een oplossing? Ik weet dat het iets met navision te maken heeft... maar hoe los ik het op? Niet in programeertaal want daar heb ik geen verstand van.... Groet Ed |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1x Navizon draaien en Locate me funktioneert .)
|
|
|||
|
|||
Frits,
Thanks.... voor je reactie. Maar waar kan ik die vandaan halen? en activeer ik dit dan via installer? BVD Ed |
|
|||
|
|||
Navizon is te downloaden via installer. Oplossing werkt perfect!
|
||||
|
||||
Citaat:
Btw.. als ik locateme vna google doe dan zie je een groot 'target' om apeldoorn heen, maar hoe kan je preciezer je locatie krijgen? Bij inzoomen zie je geen duidelijk punt? |
|
||||
|
||||
... Locate me werkte bij mij anders meteen de eerste keer op 1.1.3...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
Plus: je krijgt een crosshair... kun je toch inzoomen? |
|
|||
|
|||
Ik heb nog 1.1.2, maar die locate me werkte zowieso niet.
Kan dat zijn omdat ik met TurboSim werk? En de iPhone de regio van de AT en T kaart zoekt, ...? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het is ook geen GPS eh, maar gemiddeld heeft hij ongeveer 100 meter nauwkeurigheid. Hoewel bij mij het soms nog wel een KM'tje verschil heeft
|
|
|||
|
|||
Bij mij pakt hij een straal van ongeveer 1 km dus ok
Vlgs mij belt Navizon ook een keer uit. Nou ben ik daar niet zo blij mee. heb hem er maar weer vlug afgegooid. Stel dat hij iedere keer naar de US belt. Iemand ervaring daarmee ? Zeker als hij iedere 15 minuten checked naar de buddies Laatst gewijzigd door Tqam; 03-03-08 om 16:18. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[OS3] Locate me werkt niet? | Reloader | iPhone algemeen | 1 | 22-06-09 13:58 |
Locate werkt niet meer vanwege mindere ontvangst? | Fritzie | iPhone algemeen | 0 | 22-07-08 15:22 |
[1.1.3 & 4.6 BL] Locate Functie werkt ! | Undertaxxx | iPhone algemeen | 9 | 28-03-08 11:35 |
1.1.3 Google maps "locate me" werkt niet | pcmarket | Unlock [archief] | 27 | 08-03-08 23:18 |
Independence werkt niet onder iTunes 7.6? | combicart | Archief | 5 | 26-01-08 19:59 |
|
|