Vaag teken naast provider. discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, In het hoofdmenu, links boven staat in deze volgorde: signaalsterkte, provider...en dan komt het: een wit vierkantje. Wat heeft dat vierkantje te betekenen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vaag teken naast provider.
Hallo mensen,
In het hoofdmenu, links boven staat in deze volgorde: signaalsterkte, provider...en dan komt het: een wit vierkantje. Wat heeft dat vierkantje te betekenen? Iemand een idee? gegevens Iphone: 8gb 1.1.4fw. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zal wel teken van edge zijn
|
||||
|
||||
GPRS in dit geval anders stond er wel een E in.
|
|
|||
|
|||
Okay, maar dit kost me geen geld he?
Enkel en alleen als ik mijn email controleer, weer op vraag, of de browser voor sites gebruik...data verkeer betaal je voor, niet de tijd dat je online bent he? Als ik dit weet, mag van mij dit topic op slot. |
|
||||
|
||||
Nee, kost geen geld, dit is alleen een teken dat je provider het GPRS netwerk beschikbaar heeft.
Je betaald voor het dataverbruik. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een raar teken naast batterij icoon Ipod touch IOS4.1 | sponic2 | Archief | 3 | 22-11-10 20:17 |
Raar teken naast de datum | geraaar | Archief | 1 | 02-10-09 21:33 |
Help wit blokje naast provider | kaleung | iPhone algemeen | 11 | 20-05-08 13:20 |
Hoorn en toetsenbord eronder naast bluetooth teken | Yizu | Archief | 2 | 03-05-08 02:11 |
Wat is G icoon naast provider? | iMartijn | Archief | 4 | 19-03-08 17:24 |
|
|