Welk abonnement discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub Leden, Ik ben aan het einde van mijn KPN contract en mag weer of daar verlengen over naar een ander. Nu wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welk abonnement
Beste iPhoneclub Leden,
Ik ben aan het einde van mijn KPN contract en mag weer of daar verlengen over naar een ander. Nu wil ik graag een abonnement waar ik zonder enige problemen kan internetten. Liever ook geen datagrens. Nu sms ik zo ongeveer 150 smsjes per maand en belminuten heb ik nooit bij gehouden. Ik denk zo rond de 150 per maand. Nu ben ik op zoek naar een simonly abonnement maar ik zie door de bomen het bos niet meer, iemand die mij kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is natuurlijk wel een iphoneforum hier. Misschien kan je hiervoor beter informeren bij een onafhankelijke telefoonwinkel ofzo.. Of hier moeten wat kenners van alle abonnementen zitten zitten..
|
|||
|
|||
Ja ik zou denken dat meer mensen met iPhone (eigenlijk juist mensen met iPhone aangezien die het meest schijnen te surfen met de telefoon) gebruik zouden maken van zo een abonnement en mij misschien zo kunnen helpen, zonder een 'onafhankelijke' verkoper.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bevalt prima. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is dat internetten een beetje snel van tmobile eigenlijk? Hoelang duurt het bezoeken van google bijvoorbeeld?
|
|
||||
|
||||
Wilde je alle vestigingen bezoeken ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Het is even snel als alle andere providers!
Dus onderling geen verschil, dit komt omdat de iPhone de bottleneck is. Het is niet snel maar snel genoeg voor:
Maar ff iets googlen in de tram is sowieso relax of het nou lang of kort duurt.... duurt 10 sec ofzo... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Tmobile welk abonnement? | blufnek | Koopinformatie Nederland | 8 | 27-08-10 09:58 |
Welk abonnement / Provider | Farewell | iPhone algemeen | 11 | 20-05-10 15:11 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
welk baseband | jokerdoc | Archief | 1 | 17-12-08 11:06 |
Welk muziekprog.? | tompeeters87 | iPhone Apps | 2 | 14-08-08 12:05 |
|
|