Hi internet discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal Ik ga binnen kort een iphone kope maar had nog een vraagje Kan ik met Hi eindeloos online internetten in het buiteland en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi internet
Hey allemaal
Ik ga binnen kort een iphone kope maar had nog een vraagje Kan ik met Hi eindeloos online internetten in het buiteland en wat zijn de koste daarvan en werkt hi eindeloos online in NL Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Instellingen | Algemeen | Netwerk | Dataroaming aan of uit |
|
|||
|
|||
Oke bedankt Me vraag is beantwoord er mag een slotje op mins andere nog wat willen weten erover?
Ik ga de iphone binnenkort bestellen dus bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile | Marleybob | Odido (T-Mobile) | 6 | 28-03-11 15:42 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
internet zonder internet abbonoment | thio95 | Wi-Fi | 6 | 07-10-09 20:09 |
|
|