Inkomende oproep direct naar mailbox doorgeschakeld! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sindskort worden bij mij alle inkomende oproepen direct naar mijn mailbox ( geen voicemail )doorgeschakeld terwijl ik gewoon bereik heb. Wanneer ik dan zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inkomende oproep direct naar mailbox doorgeschakeld!
Hallo,
Sindskort worden bij mij alle inkomende oproepen direct naar mijn mailbox ( geen voicemail )doorgeschakeld terwijl ik gewoon bereik heb. Wanneer ik dan zelf bel is er geen probleem. Als ik na dat ik zelf gebeld heb weer gebeld word, dan is het probleem weg, en gaat de phone gewoon over en is te beantwoorden. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Kan niet echt wat vinden bij instellingen. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar vind daar ook niet echt een antwoord. Ik hoor het graag, want dit is best irritant. mvg Martin Laatst gewijzigd door eviiphone; 25-11-10 om 10:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke provider heb je?
Laatst gewijzigd door colliehome; 25-11-10 om 11:01. |
|
|||
|
|||
Provider is T-mobile.
|
|
||||
|
||||
er zijn wel meer van zulke problemen ; Probleem met inkomend gesprek op HTC P3300 icm t-mobile - Mobilyz.com
Mogelijks doorschakelen eens activeren en weer afzetten. http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/m...ng_abonnee.pdf |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip.
Ik heb via de link van t-mobile die je me gaf, de mailbox doorschakeling uitgezet dmv ##002# in te toetsen. Ben benieuwd of het nu goed is. mvg Martin |
|
|||
|
|||
Ook dit heeft helaas niet geholpen.
Na zelf gebeld te hebben leek het probleem weg. Na een bepaalde tijd is het weer terug, en ben ik dus niet te bereiken. Iemand nog suggesties? mvg Martin |
|
|||
|
|||
Ik heb de voicemail eens uitgezet. Misschien dat het helpt.
|
|
|||
|
|||
En inderdaad, de voicemail volledig uit, en nu werkt alles weer normaal. Probleem lijkt me bij T-mobile te liggen.
mvg Martin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crash bij inkomende oproep.. | yasmin23 | iPhone algemeen | 0 | 18-12-10 23:48 |
Mogelijkheid om inkomende oproep te blokkeren | Quarre | iPhone algemeen | 3 | 16-08-10 16:44 |
Call forward bij inkomende oproep | iFilip | iPhone algemeen | 7 | 24-06-08 16:04 |
Nummerherkenning bij inkomende oproep | Impact | iPhone algemeen | 7 | 21-05-08 16:10 |
contact geg op display bij inkomende oproep | bartjansen | Archief | 1 | 18-04-08 20:16 |
|
|