icoon in statusbalk discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb sinds vandaag een iphone 3G 16GB gekocht van iemand en heb deze nu helemaal ingesteld naar mijn zin , maar nu zag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icoon in statusbalk
hallo,
ik heb sinds vandaag een iphone 3G 16GB gekocht van iemand en heb deze nu helemaal ingesteld naar mijn zin , maar nu zag ik er voor al dat er in mijn statusbalk een icoontje staat met een slotje en daar een cirkel rond dat eindigt in een pijl.. nu vraag ik mij af wat dit betekend? alvast bedankt mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat icoontje geeft aan dat de rotatielock aanstaat, het scherm zal niet kantelen wanneer je je iphone kantelt.
Je kan dit uitzetten in je instellingen menu of (en ik weet niet of dat er op de 3G is) twee keer op je home button drukken en de lijst met apps (onderaan) naar links schuiven, daar staat hetzelfde teken. En pas meteen je profiel even aan... |
|
|||
|
|||
oke bedankt.
ik heb het opgelost zoals je juist verteld hebt. mijn profiel is juist aangepast. mvg |
|
||||
|
||||
Omdat deze vraag al vaak gesteld en beantwoord is (tip: zoekfunctie) gaat hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vreemd icoon in statusbalk | buddha82 | iPhone algemeen | 6 | 22-03-10 17:08 |
Waarschuwings-icoon in de statusbalk | Cliff2103 | iPhone algemeen | 4 | 04-02-10 12:22 |
Vreemde Icoon naast mijn Batterijinfo icoon | torat | iPhone algemeen | 9 | 16-04-08 18:31 |
png icoon hoe transparant rond icoon | gmlens | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-03-08 17:26 |
|
|