vreemd icoon in statusbalk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds gister heb ik een extra icoontje bovenin de statusbalk van mijn iPhone. Het lijkt op een luidsprekertje met 3 streepjes rechts ervan. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vreemd icoon in statusbalk
Hoi,
Sinds gister heb ik een extra icoontje bovenin de statusbalk van mijn iPhone. Het lijkt op een luidsprekertje met 3 streepjes rechts ervan. Dit nieuw icoon staat links naast de batterij. Iemand enig idee wat dit zijn kan?! Alvast bedankt. Jeff |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neem eens een screenshot (home + powerknop tegelijk indrukken)
|
|
|||
|
|||
UPDATE: op aanraden van een collega heb ik even wat geschoven in de Winterboard items (niets aan of uit gezet, alleen volgorde aangepast) en nu is het icoontje weg.
Toch benieuwd waar het voor staat, dus als iemand dit weet.... Laatst gewijzigd door buddha82; 22-03-10 om 16:59. |
|
||||
|
||||
Heb je onlangs (gisteren?) nog een nieuwe app via cydia geïnstalleerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit icoontje krijg ik alleen als ik een push notificatie krijg. bijv. van Pocket Informant. Toevallig Lockinfo geinstalleerd ?
|
|
|||
|
|||
Heb wel LockInfo draaien, maar dat is een oude versie, nooit eerder gehad eigelijk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icoon in statusbalk | tekstarzz | Archief | 3 | 12-01-11 16:45 |
vreemd icoon | dais | Archief | 8 | 21-02-10 13:36 |
Waarschuwings-icoon in de statusbalk | Cliff2103 | iPhone algemeen | 4 | 04-02-10 12:22 |
Vreemd icoontje naast accu icoon | Roccog60 | Archief | 6 | 15-03-08 18:38 |
vreemd icoon | Soeki | Archief | 1 | 21-02-08 02:01 |
|
|