iPhone4S maakt veel geluid in trilstand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, mijn 4S maakt in de trilstand een heel hard geluid. Het klinkt bijna als toeter. Wanneer ik rechts-onderin op de behuizing druk dan verdwijnt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone4S maakt veel geluid in trilstand
Hoi, mijn 4S maakt in de trilstand een heel hard geluid. Het klinkt bijna als toeter. Wanneer ik rechts-onderin op de behuizing druk dan verdwijnt het geluid, maar komt dan langzaam weer terug na een aantal trillingen. Ik heb deze geluidsclip gevonden van iemand die het blijkbaar ook heeft:
2shared - download 4SVibrate.mp3 Is dit een bekend probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, bekend. De mijne is voor herstelling weg
|
|||
|
|||
Heb je 'm al terug gekregen ? En hoe lang duurde dit ? Weet je wat ze hebben gedaan om het probleem op te lossen ??
|
|
||||
|
||||
Neen, is nog niet aangekomen bij de hersteldienst
De iPhone 4s die ik bij Apple zelf besteld heb, heeft het ook. Pfff, wat een pech ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 november 2011 om 20:46 ---------- Aan de mods!!! Kunnen de topics met hetzelfde probleem samengevoegd worden. Nu zijn er al een paar stuks van |
|
|||
|
|||
ja ik vind dit erg slecht, Kan toch niet Apple, GVD, ik wil alleen maar een iPhone, maar begin me mateloos te irriteren dat veel meer iPhone's 4s dit hebben
Persoonlijk vind ik dit erger dan het oude bekende antenne probleem bij de 4 waar ik zelf nooit last van had.. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S maakt tikkend/statisch geluid | matthijst | iPhone algemeen | 44 | 24-01-12 17:56 |
Iphone maakt geluid van een krekel | peetiej | iPhone algemeen | 8 | 28-09-11 19:18 |
iPad maakt vreemd sissend geluid | Petje | iPad algemeen | 9 | 19-08-10 14:28 |
iPhone maakt piepend geluid | Rke | iPhone algemeen | 9 | 28-12-09 21:40 |
Trillen maakt veel herrie: behuizing niet goed vast? | Ironis | iPhone algemeen | 3 | 21-11-08 00:44 |
|
|