Iphone maakt geluid van een krekel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hola iedereen, Sinds een paar dagen heeft mijn iphone kuren of eigenlijk een app. Bijna alle aplicaties werken naar behoren behalve dus whatsapp, en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone maakt geluid van een krekel
Hola iedereen,
Sinds een paar dagen heeft mijn iphone kuren of eigenlijk een app. Bijna alle aplicaties werken naar behoren behalve dus whatsapp, en dan kom ik gelijk bij mijn vraag.. Soms maakt mijn iphone uit het niets bij deze app het geluid van een krekel. Het gebeurd niet vaak maar het gebeurd wel (wel dagelijks een paar keer maar niet meerdere malen per uur) Weet iemand misschien waar dit vandaan komt en hoe ik dit eventueel weg krijg? Groetjes petra |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan kloppen. Krijg je op dat moment toevallig ook een berichtje? In dat geval heb je het krekelgeluid ingesteld als signaaltoon bij het ontvangen van een bericht. Kun je in whatsapp instellingen wijzigen.
|
|
|||
|
|||
Nee dat is het niet.. Bij gewone berichten staat het geluid op bell en bijngriepsberichten op tri-tone vandaar dat ik het erg vreemd vind!!:s
|
|
||||
|
||||
een van je instellingen in berichtgevingen zal op krekel geluid staan. Dat kan veel zijn. De whatsapp app ,facebook,boxcar, ik zeg maar wat. overal eens gaan kijken.
|
|
|||
|
|||
Ook mijn iPhone 4 of uiteraard een van de apps maakt het krekel geluid. Het is echter een zeer zacht signaal, waarvan ik me niet kan voorstellen dat het iets is om te waarschuwen zoals bij een Whatsapp bericht, die zijn veel luider. Mijn belsignaal staat op het hardst.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat nu ineens ook
Het valt mij op dat het op hele uren gebeurt, en dan om de twee uur |
|
|||
|
|||
Je hebt waarschijnlijk een paar dagen geleden die gratis wekker app gedownload.
Ik had hetzelfde, moet je in die app naar instelling gaan en het uitzetten. Het is een krekelgeluid dat op elk uur afspeelt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Inderdaad de app Holiday Alarm is de 'boosdoener'… Cricket heet het geluid en bij settings eenvoudig aan/uit te zetten. Thanks, Cor. |
|
|||
|
|||
Helemaal geweldig, bij mij was dat dus (almu : alarm with music gold) die ieder uur een krekel laat horen.
Ik heb hem nu uitgezet. Bedankt voor de tip |
Labels |
geluid, krekel, vreemd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS gaat niet meer aan, logic board maakt een 'buzzzz' geluid | Snappaz | iPhone algemeen | 19 | 02-01-12 10:31 |
|
|