muziek van de iphone naar de pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, hoe krijg ik de muziek van mijn Iphone naar mijn Pc Alvast bedankt, Gr. Siebke...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek van de iphone naar de pc
hallo,
hoe krijg ik de muziek van mijn Iphone naar mijn Pc Alvast bedankt, Gr. Siebke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat zoiets gaat lukken. Muziek zet je op je iPhone vanaf een pc.
Als je muziek op je iPhone hebt gekocht kun je op de pc via iTunes inloggen op hetzelfde account en dan kun je het daar nog een keer downloaden. (iTunes > iTunes Store > Aankopen) Je kunt maximaal 5 computers per account machtigen. |
|
|||
|
|||
Songexporter pro .
|
|
|||
|
|||
Aangekochte muziek via iphone wordt normaal overgezet naar je pc via iTunes
RecterKlik in iTunes op iphone van..... en klik aankopen overzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek van je iphone naar pc | rotzooi26 | Muziek, foto & video | 6 | 10-11-11 20:45 |
Muziek: Muziek van NAS/PC naar de IPod van de IPad/IPhone via Wi-Fi? | kooimens | Muziek, foto & video | 1 | 23-07-11 16:32 |
Muziek: Muziek van iPhone naar PC | Robin.VD | Muziek, foto & video | 7 | 08-11-10 19:42 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
muziek van pc naar iphone | tanja1966 | Muziek, foto & video | 3 | 06-04-10 16:09 |
|
|