//

Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy"

Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, ik had op mijn iPhone al mijn muziek en wat video's. Deze stonden ook op mijn pc, nadat deze was gecrasht stond de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-05-10, 12:48
Robin-m Robin-m is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 18
Standaard Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy"

Beste forumleden,

ik had op mijn iPhone al mijn muziek en wat video's. Deze stonden ook op mijn pc, nadat deze was gecrasht stond de muziek alleen nog op mijn iPhone en een externe harde schijf. Het probleem is nu dat ongeveer een maand na de laatste synchronisatie met iTunes, mijn iPhone alleen nog mijn gekochte nummers weergaf ( van zowel de Amerikaanse als de Nederlandse iTunes store ). Nu heb ik mijn iPhone weer aangesloten op iTunes, en heb ik de aankopen overgezet ( gekochte muziek & video's en alle apps ). Hierna verscheen tot mijn grote verrassing al mijn muziek ( niet gekocht ) weer op mijn iPhone.. Deze muziek stond er al die tijd wel, aangezien er bij vrije ruimte niks bij kwam. En de muziek niet via iTunes gesynchroniseert kan zijn, de muziek stond immers alleen nog op de niet aangesloten externe HD. Maar ik kon het niet zien. Naar mijn idee waren er dus 2 soort van muzieklijsten. Dit denk ik ook omdat mijn iPhone een verkeerde "25 meest afgespeelde" aangeeft, ik via "Tansee iPhone copy" de goede "25 meest afgespeelde" zie.

Mijn vraag is nu dus; hoe krijg ik die goede lijsten en muziek naar iTunes?

Alvast bedankt, Robin!

P.s; zitten de gegevens van hoevaak een nummer is afgespeeld etc er dan ook weer bij?

Laatst gewijzigd door Robin-m; 16-05-10 om 21:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
itunes, muziek, windows



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone woordenboek maakt van "the" -> "THE" Jewcookie Archief 1 11-05-11 16:21
UIButton, addTarget naar ander object dan "self" celaeno2 Ontwikkelen voor iOS 3 11-12-10 22:20
Windows: "iTunes openen bij aansluiten van deze iPhone" AceyDeucey iTunes 0 11-10-10 18:19
Windows: "Muziek Handmatig Beheren" naar Iphone lukt niet?! s881043 iTunes 2 03-04-10 20:11
Mac OS X: iTunes blijft de melding geven: "herstel vanaf de reservekopie van iphone - datum" ErickJacobs iTunes 0 18-08-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:45.