"iTunes openen bij aansluiten van deze iPhone" discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) In iTunes kan ik ervoor kiezen iTunes wel of niet te openen bij het aansluiten van mijn iPod. Bij mijn iPhone gaat dit echter niet: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"iTunes openen bij aansluiten van deze iPhone"
In iTunes kan ik ervoor kiezen iTunes wel of niet te openen bij het aansluiten van mijn iPod. Bij mijn iPhone gaat dit echter niet: het vakje "iTunes openen bij aansluiten van deze iPhone" is grijs en ik kan er dus niet op klikken. Gevolg is dat iTunes automatisch opstart als ik mijn iPhone aansluit. Aangezien dit onder windows helaas verre van soepel gaat heb ik hier liever zelf controle over.
Iemand enig idee? Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone woordenboek maakt van "the" -> "THE" | Jewcookie | Archief | 1 | 11-05-11 16:21 |
itunes "hangt" bij foto's importeren | emiel10 | iTunes | 3 | 25-04-11 21:30 |
iPhone 3GS hangt bij "sluit aan op iTunes" | vlees91 | iTunes | 0 | 10-10-10 21:34 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Het "Help deze iPhone noob opweg" topic | JaapTrekhaak | Archief | 3 | 04-12-07 14:11 |
|
|