iOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi morgen (woensdag) komt iOS 6 uit! Alleen is mijn vraag... om wat voor tijd komt hij uit? is het in de middag of is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 6
Hoi morgen (woensdag) komt iOS 6 uit! Alleen is mijn vraag... om wat voor tijd komt hij uit? is het in de middag of is dat nooit zekker?
Hoor het graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Deze vraag is al voorbij gekomen, gebruik de volgende keer aub de zoekmachine. Het is onduidelijk wanneer Apple iOS6 beschikbaar gaat zetten. Het is - zover ik weet - nog nooit voor gekomen dat dit in de middag gebeurde, mede dankzij het tijdverschil. Naar mijn ervaring worden nieuwe updates altijd tussen 19'00u en 20'00 beschikbaar gezet. Ik weet niet of dit morgen wederom 't geval is.
|
|
||||
|
||||
Het zal inderdaad morgen rond 19:00 worden. En tot dan gaat dit topic dicht
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
iPad: Kan je met iPad 2 van iOS 4.3 naar iOS 5.0.1 wegens jailbreaken? | mahdi1203 | Jailbreak | 1 | 11-03-12 22:10 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|