Waar maak ik de meeste kans de 28igste? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nog weinig ervaring met releases van iphone's in Nederland. En vraag me nu dus af waar in in Nederland de 28igste het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar maak ik de meeste kans de 28igste?
Hallo,
Ik heb nog weinig ervaring met releases van iphone's in Nederland. En vraag me nu dus af waar in in Nederland de 28igste het meeste kans maak om een een iphone 5 te bemachtigen? Groeten davey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigenlijk met reservaties? Ik ben van België en heb hem bij mobistar besteld. Daar is er een nationale wachtlijst.. Je kan hem dus maar 1x bestellen en als hij in de winkel voorradig is contacteren ze je, allemaal mooi. Hoe zit het met online bestellen? Wordt er voor een voorraad online + winkels voorzien of lopen deze samen? maw heb je de iphone sneller als je hem online besteld?
|
|
|||
|
|||
ik heb mijne ook in mobistar besteld.. ik kreeg een nano sim mee en ze zeiden dat ie de 28 STE klaar zal liggen en ze hem vijf dagen voor mij bijhouden.. kom ik er dan niet om dan gaat ie naar een andere (mijn center is in lier)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De vraag is, kan ik zekerder zijn dat wanneer ik hem online bestel hij sneller beschikbaar zal zijn? |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kans op stuk? | jailbreakme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-03-11 16:36 |
|
|