iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Enkel geluid via oortjes en luidspreker (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/12980-enkel-geluid-via-oortjes-luidspreker.html)

Krideri 15-05-08 15:24

Enkel geluid via oortjes en luidspreker
 
Ik heb hier iemand die, door het onzacht uittrekken van de oortjes, geen geluid meer krijgt uit zijn speaker als hij de telefoon tegen zijn oor houdt.
(Dus niet de luidspreker, maar de kleine oor speaker)


Zijn er mensen die een oplossing kennen?

colliehome 15-05-08 15:27

misschien eens terug inpluggen en uittrekken. Dit kan mogelijks helpen

PauluS87 15-05-08 15:28

Genoeg oplossingen, de zoekfunctie kun je vinden rechtsbovenin het forum. Als je niet begrijpt wat ik zeg, dan moet je het even hier vragen anders :p

Krideri 15-05-08 15:33

Oortjes er terug in en die dingen hebben we al meermaals geprobeerd.
Dat is dus de oplossing niet. :-(

Krideri 15-05-08 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 113033)
Genoeg oplossingen, de zoekfunctie kun je vinden rechtsbovenin het forum. Als je niet begrijpt wat ik zeg, dan moet je het even hier vragen anders :p

Paulus... Denk je dat ik de zoekfunctie nu nog niet ken?
Heb al gezocht en de meest voor de hand liggende oplossingen al overlopen.
Dus echt helpend is jouw antwoord niet. :-(

PauluS87 15-05-08 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Krideri (Bericht 113042)
Paulus... Denk je dat ik de zoekfunctie nu nog niet ken?
Heb al gezocht en de meest voor de hand liggende oplossingen al overlopen.
Dus echt helpend is jouw antwoord niet. :-(

Oke mijn excuses, was ook waarschijnlijk niet zo bedoeld zoals jij het opvat. Er zijn eigenlijk maar drie dingen die ik mij zal afvragen:

1. Zal het misschien aan bepaalde software (applicaties) liggen die ik pas geleden heb geinstalleerd voordat dit probleem zich voordeed?
2. Misschien zal ik eens een restore proberen om te kijken of het een softwarematisch probleem is of een hardwarematisch.
3. Als het harwarematisch is, even zoeken wie of welk bedrijf dit kan fixen voor je :)

Krideri 15-05-08 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 113046)
Oke mijn excuses, was ook waarschijnlijk niet zo bedoeld zoals jij het opvat. Er zijn eigenlijk maar drie dingen die ik mij zal afvragen:

1. Zal het misschien aan bepaalde software (applicaties) liggen die ik pas geleden heb geinstalleerd voordat dit probleem zich voordeed?
2. Misschien zal ik eens een restore proberen om te kijken of het een softwarematisch probleem is of een hardwarematisch.
3. Als het harwarematisch is, even zoeken wie of welk bedrijf dit kan fixen voor je :)


Geen probleem, ik te snel geïrriteerd ;-)
1. Niets geïnstalleerd
2. Heb ik nog niet willen doen, aangezien hij het liever niet had.
Een restore lost het trouwens niet altijd op, heb ik gelezen.
Ik heb zelfs de exp pack van ifoneguide al getest door die luidspreker mod te installeren.
3. Daar heb ik nog niet naar willen zoeken... :-D
Ik zal dat dan toch maar eens doen zeker?


Greetz

PauluS87 15-05-08 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Krideri (Bericht 113048)
Geen probleem, ik te snel geïrriteerd ;-)
1. Niets geïnstalleerd
2. Heb ik nog niet willen doen, aangezien hij het liever niet had.
Een restore lost het trouwens niet altijd op, heb ik gelezen.
Ik heb zelfs de exp pack van ifoneguide al getest door die luidspreker mod te installeren.
3. Daar heb ik nog niet naar willen zoeken... :-D
Ik zal dat dan toch maar eens doen zeker?


Greetz

3. Om er eerst zeker van te zijn of het de moeite is om je iPhone te laten repareren, restore dan eerst eens even, of laat het doen door iemand. Dan weet je dat zeker, doet je speaker het dan weer, dan is dat geweldig, doet de speaker het dan weer niet, dan is het kijken of de iPhone nog gerepareerd kan worden.

Krideri 15-05-08 15:51

de restore is geen probleem, hij mag kiezen op welke manier :-D

Mocht er intussen iemand nog een oplossing kennen, please let me know!!

StilleW 16-05-08 15:06

Ik zit hier met een vergelijkbaar probleem...
Uit de oordopjes krijg ik maar aan kant geluid, links.
Rechts komt er geen geluid. De microfoon (aan de rechteroordopkabel) werkt wel en ik kan ermee bellen, maar er is nooit rechts geluid.
Wat is er te doen, ik heb software geinstalleerd, is er ergens een lijstje van software die dit zou kunnen veroorzaken? Het lijkt mij geen hardware probleem, mn iphone is ook nog maar 5 weken in gebruik en deed het aan het begin wel.

Alvast bedankt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.