Enkel geluid via oortjes en luidspreker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier iemand die, door het onzacht uittrekken van de oortjes, geen geluid meer krijgt uit zijn speaker als hij de telefoon tegen zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Enkel geluid via oortjes en luidspreker
Ik heb hier iemand die, door het onzacht uittrekken van de oortjes, geen geluid meer krijgt uit zijn speaker als hij de telefoon tegen zijn oor houdt.
(Dus niet de luidspreker, maar de kleine oor speaker) Zijn er mensen die een oplossing kennen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
misschien eens terug inpluggen en uittrekken. Dit kan mogelijks helpen
|
|
||||
|
||||
Genoeg oplossingen, de zoekfunctie kun je vinden rechtsbovenin het forum. Als je niet begrijpt wat ik zeg, dan moet je het even hier vragen anders
|
|||
|
|||
Oortjes er terug in en die dingen hebben we al meermaals geprobeerd.
Dat is dus de oplossing niet. :-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb al gezocht en de meest voor de hand liggende oplossingen al overlopen. Dus echt helpend is jouw antwoord niet. :-( |
|
||||
|
||||
Citaat:
1. Zal het misschien aan bepaalde software (applicaties) liggen die ik pas geleden heb geinstalleerd voordat dit probleem zich voordeed? 2. Misschien zal ik eens een restore proberen om te kijken of het een softwarematisch probleem is of een hardwarematisch. 3. Als het harwarematisch is, even zoeken wie of welk bedrijf dit kan fixen voor je |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen probleem, ik te snel geïrriteerd ;-) 1. Niets geïnstalleerd 2. Heb ik nog niet willen doen, aangezien hij het liever niet had. Een restore lost het trouwens niet altijd op, heb ik gelezen. Ik heb zelfs de exp pack van ifoneguide al getest door die luidspreker mod te installeren. 3. Daar heb ik nog niet naar willen zoeken... :-D Ik zal dat dan toch maar eens doen zeker? Greetz |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
de restore is geen probleem, hij mag kiezen op welke manier :-D
Mocht er intussen iemand nog een oplossing kennen, please let me know!! |
|
|||
|
|||
Ik zit hier met een vergelijkbaar probleem...
Uit de oordopjes krijg ik maar aan kant geluid, links. Rechts komt er geen geluid. De microfoon (aan de rechteroordopkabel) werkt wel en ik kan ermee bellen, maar er is nooit rechts geluid. Wat is er te doen, ik heb software geinstalleerd, is er ergens een lijstje van software die dit zou kunnen veroorzaken? Het lijkt mij geen hardware probleem, mn iphone is ook nog maar 5 weken in gebruik en deed het aan het begin wel. Alvast bedankt!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 werkt enkel de rechtse luidspreker. | Shadow | Archief | 4 | 19-08-10 12:34 |
Muziek: Geluid muziek en video niet over luidspreker | Erwin Schuurbiers | Muziek, foto & video | 1 | 10-08-10 20:18 |
Zeer stil luidspreker geluid telefoonspeaker | pcmarket | iPhone algemeen | 5 | 03-02-10 15:31 |
soort van vastlopen geen enkel geluid meer | bramsko | iPhone algemeen | 4 | 19-05-08 16:26 |
Geluid iphone komt uit 1 luidspreker !! | kristoff | iPhone algemeen | 4 | 05-04-08 15:11 |
|
|