Zeer stil luidspreker geluid telefoonspeaker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Herkent iemand volgende symptonen: De telefoonluidspreker geeft op volledig volume een zeer laag geluid Bij het gebruik van de headset bestaat dit probleem niet De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zeer stil luidspreker geluid telefoonspeaker
Herkent iemand volgende symptonen:
De telefoonluidspreker geeft op volledig volume een zeer laag geluid Bij het gebruik van de headset bestaat dit probleem niet De handenvrij functie heeft ook geen problemen Zou de luidspreker defect zijn?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De kans zit er inderdaad dik in dat de speaker kapot is, heb je hem misschien opgeblazen of is jouw iPhone op de speaker gevallen? Zo kunnen we de oorzaak achterhalen.
|
|||
|
|||
Het toestel is niet van mij. Volgens mij heeft het toestel geen valpartij ondergaan.
|
|
|||
|
|||
Hier sinds deze week hetzelfde probleem. Iemand ondertussen al een idee waar dit aan kan liggen? Het gaat over een 3G, nieuwe installatie hielp niet.
|
|
|||
|
|||
Komt meestal door veel stof/vuil, meestal kwestie van speaker vervangen.
|
|
|||
|
|||
Stof en vuil en dan maar speaker vervangen? heeft er iemand een handleiding hoe je de speaker van de 3G vervangt, ik kan hier nergens een duidelijke handleiding van vinden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Geluid muziek en video niet over luidspreker | Erwin Schuurbiers | Muziek, foto & video | 1 | 10-08-10 20:18 |
Geluid redelijk stil tijdens het bellen | Buzze | iPhone algemeen | 8 | 01-02-09 13:28 |
Geluid is zeer zacht | slim.thug | iPhone algemeen | 7 | 21-09-08 17:03 |
Enkel geluid via oortjes en luidspreker | Krideri | iPhone algemeen | 9 | 16-05-08 16:06 |
Geluid iphone komt uit 1 luidspreker !! | kristoff | iPhone algemeen | 4 | 05-04-08 15:11 |
|
|