iphone wi-fi grijs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hem mijn iphone 4s net een update gegeven naar 6.0.1, sindsdien kan ik niet meer gebruik maken van wifi. Het schuifje om het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone wi-fi grijs
Hallo,
Ik hem mijn iphone 4s net een update gegeven naar 6.0.1, sindsdien kan ik niet meer gebruik maken van Wi-Fi. Het schuifje om het aan te zetten is grijs en kan ik niet omzetten. Ik lees hier wel wat meer over maar kom nog niet tot een oplossing. Een van de redenen voor mij om een update uit te voeren was al wel dat ik wat problemen had met Wi-Fi. Ik kon geen netwerken meer vinden tenzij het een verborgen netwerk was en ik het zelf invoerde. Maar nu kan ik dus niks meer.. Weet iemand een oplossing voor mij? Alle tips zijn meer dan welkom!! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat heb je zelf al gedaan om het te verhelpen... zo ja, wat precies?
|
|
|||
|
|||
iphone herstarten, iphone netwerkinstellingen herstarten, vliegtuigmodus aan en uit zetten en gewoon op internet gezocht naar oplossingen.
|
|
|||
|
|||
Om een hardwareprobleem uit te sluiten kan je eens proberen of Bluetooth nog naar behoren werkt. Wi-Fi en Bluetooth gebruiken dezelfde radiochip.
|
|
|||
|
|||
kan bluetooth in ieder geval gewoon aanzetten, heb niet echt iets op het op aan te sluiten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee gewoon via de computer, wel zonder reservekopie maar denk niet dat dat er iets mee te maken kan hebben
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja, op de vorige firmware die erop stond
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic. Je bent al aardig op weg geholpen door timosha, dus hopelijk kun je daarmee verder.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S geen Wi-fi , Grijs gekleurd | tco1337 | Wi-Fi | 0 | 26-06-12 18:36 |
iphone achtergrond is grijs ipv zwart | ment10 | iPhone algemeen | 17 | 16-02-11 18:45 |
iPhone zwart/grijs scherm | BadDuck | iPhone algemeen | 0 | 08-02-10 00:45 |
|
|