Mijn Iphone 4 reageert niet. Start niet meer op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb een iPhone 4 8gb. Het probleem is hij start niet meer op hij viel opeens uit . Ik heb hem aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 4 reageert niet. Start niet meer op.
Hoi ik heb een iPhone 4 8gb.
Het probleem is hij start niet meer op hij viel opeens uit . Ik heb hem aan de lader gelegd maar zelfs daar reageert ie niet op.. Ik heb hem aan de computer gekoppeld maar weer geen reactie.. Weet iemand wat ik moet doen ??! Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
batterij leeg? normaal duurt het wel even alvorens er weer leven in komt als hij helemaal leeg is
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook eens een keer gehad. Heb je toevallig een dock thuis? Mijn iphone starten nergens mee op behalve op de dock. Wellicht helpt het.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn batterij 1 uur opgeladen en deed het nog steeds niet dus daar kan het niet aanliggen.
En wat bedoel je precies met een docking ? |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes detecteert mijn Iphone niet meer en Iphone reageert niet meer | Domi001 | iTunes | 2 | 16-10-11 14:32 |
Mijn iphone start niet meer op. | boopie333 | iPhone algemeen | 3 | 03-09-11 00:06 |
help mijn iphone start niet meer | cherrytop | iPhone algemeen | 2 | 02-04-11 11:43 |
Iphone reageert nergens meer op en start niet op. | krookk | iPhone algemeen | 3 | 10-01-11 22:08 |
HELP mijn iphone start niet meer op | Kettingzaag | Archief | 1 | 01-11-08 19:41 |
|
|