Itunes detecteert mijn Iphone niet meer en Iphone reageert niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Veel van de klachten op het forum lijken op de meine, maar geen enkele is (zo ver ik na lang zoeken kon vinden) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes detecteert mijn Iphone niet meer en Iphone reageert niet meer
Beste lezers,
Veel van de klachten op het forum lijken op de meine, maar geen enkele is (zo ver ik na lang zoeken kon vinden) identiek. Een paar uurtjes geleden heb ik geprobeerd mijn Iphone te resetten via: General > Reset > Erase All Content and Settings Ik wil hem morgen verkopen omdat ik een Iphone 4 heb besteld. Nu geeft de Iphone bij voorbaad al aan dat het een uurtje of 2 kan duren voordat hij klaar is. Maar toen na 4 uur het laadbalkje al een hele tijd verdwenen was en ik al bijna 2 uur het appeltje in beeld zag, heb ik hem toch maar eens op Itunes aangesloten, om tot de de conclusie te komen dat Itunes hem niet meer detecteerd. Door op de Home en Sleepknop in te drukken kan ik hem nog uitzetten, en weer aanzetten, maar ik blijf het appeltje te zien krijgen, niet meer en niet minder. Ook aansluiten op de pc met de home-knop ingedrukt helpt niet. Wie kan mij helpen? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik hoop dat je snel antwoord krijgt. Gisteren een UPdate proberen te maken. Bij het maken van een reserve kopie, gaf de computer een fout melding waarna hij de procedure stoip zette. Daarna kon ik niets meer doen, en ook het herstellen gaat niet meer. Wat kan ik doen. |
|
|||
|
|||
De iPhone in DFU Mode zetten en dan herstellen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes/ laptop reageert niet meer op iPhone?! | Dim | iTunes | 7 | 01-11-10 22:25 |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
iPhone: Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer | 00melo00 | Jailbreak | 0 | 31-03-10 08:39 |
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet | stifler | iTunes | 0 | 04-02-10 21:23 |
Windows: itunes reageert niet meer na aansluiten iphone | relax-kerris | iTunes | 3 | 23-03-09 22:32 |
|
|