//

Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer

Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik heb net een nieuwe Iphone gekocht en presteer het (blijkbaar) om het nu al kapot te krijgen. Ik volg de tutorial die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-10, 07:39
00melo00 00melo00 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer

Hey allemaal,
Ik heb net een nieuwe Iphone gekocht en presteer het (blijkbaar) om het nu al kapot te krijgen.

Ik volg de tutorial die hier opstond voor de firmware 3.12 versie van blackra1n en het ging goed tot en met stap 7 (ik had alleen blacksn0w aangevinkt). Ik druk op close en doe de Iphone uit, aangezien ik dacht dat hij niet aan zou kunnen blijven staan om van simkaart te verwisselen.

Ik doe mijn Vodafone chip erin en vervolgens vraagt hij om Itunes. Itunes zegt dat er iets mis is met de Iphone en wilt herstel invoeren, ik klik op oké en er kwam een fout tevoorschijn en nu wordt mijn Iphone alleen nog maar herkend als een onbekend usb apparaat.

Ik kan hem ook niet meer uitzetten, hoe lang ik het uitknopje ook ingedrukt houdt en hij blijft maar vragen om Itunes.

Is dit nog op te lossen?

Edit:
De reboottruuk met uitknop + home knop ingedrukt houden heb ik ook geprobeerd, maar hij krijgt 3.13 er niet op vanwege een netwerk fout. Wat heel raar is, aangezien ik hier wel gewoon kan posten en Itunes de firmware wel kan downloaden.

Edit2:
Hij was nog wel op te starten via de jailbreak applicatie, maf. Ik ga kijken of ik de Iphone nu wel kan unlocken.

Edit3:
Nu is het wel gelukt, nu heb ik de phone dus niet uitgezet en gelijk de sim erin gedaan. Ik weet niet of deze vraag al bij een FAQ staat, maar die kon ik niet (ff snel) vinden, is misschien wel handig

Laatst gewijzigd door 00melo00; 31-03-10 om 07:59.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 02-04-13 23:33
Windows: Itunes herkent mijn iphone 3gs niet. denbuffalo Desktop-applicaties 8 28-01-11 01:41
Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer lezertjes iPhone algemeen 2 23-07-10 17:34
Windows Explorer herkent mijn iPhone 3G niet meer. Birdieman1 Desktop-applicaties 9 30-05-10 21:18
iPhoto herkent mijn iPhone niet meer tweeg Desktop-applicaties 3 29-11-08 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.