mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hellppp!!!! mijn pc vind mijn ipod touch niet meer als ik hem aansluit, en itunes ook niet en men ipod zegt dat ik em moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet
Hellppp!!!!
mijn pc vind mijn ipod touch niet meer als ik hem aansluit, en itunes ook niet en men ipod zegt dat ik em moet aan sluiten aan itunes maar men pc vind em niet meer wat moet ik doen?!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer | titei | iPhone algemeen | 5 | 03-04-13 00:33 |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
iphone en ipod touch niet meer zichtbaar in itunes en windows | richardM1978 | iTunes | 0 | 12-09-10 11:56 |
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? | maurice1991 | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 20:06 |
Windows Explorer herkent mijn iPhone 3G niet meer. | Birdieman1 | Desktop-applicaties | 9 | 30-05-10 22:18 |
|
|