Sync'n zonder te wissen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk in iTunes je iPhone te synchroniseren wanneer deze op een bijv. computer van een vriend als 1e gebruikt is. Ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sync'n zonder te wissen
Hallo,
Is het mogelijk in iTunes je iPhone te synchroniseren wanneer deze op een bijv. computer van een vriend als 1e gebruikt is. Ik krijg namelijk de melding bij het toevoegen van muziek dat ik eerst alles moet wissen en dat het dan wel kan, ook bij de optie handmatig video en muziek beheren moet ik eerst alles wissen voordat hij ook maar iets doet. Vrij irritant, weet iemand een mogelijkheid dit zonder dat ik natuurlijk alles moet wissen toch op mijn eigen PC muziek kan toevoegen? bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
Sync zonder op te laden | dthiemann | iTunes | 5 | 10-04-10 10:27 |
Windows: ringtones naar Iphone, zonder sync ? | FranDaMan | iTunes | 1 | 14-09-09 08:19 |
Sim wisselen zonder contacten/agenda te wissen | Frido | Odido (T-Mobile) | 3 | 10-06-09 16:26 |
6.28 gb die ik niet kan wissen bij de sync | karel | iTunes | 30 | 07-11-07 12:42 |
|
|