ringtones naar Iphone, zonder sync ? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wilde net even wat ringtones op de iphone zetten, maar helaas moet ik dan het volledige sync process doorlopen. De iphone staat behoorlijk vol met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ringtones naar Iphone, zonder sync ?
Wilde net even wat ringtones op de iphone zetten, maar helaas moet ik dan het volledige sync process doorlopen. De iphone staat behoorlijk vol met photos en muziek, dus de backup duurt echt eeuwen.
Is er een makkelijke manier om even snel wat ringtones naar de Iphone te sluizen ? Met mijn LG-cookie is dat een fluitje van een cent. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De backup hoeft geen eeuwen te duren, dat is niet normaal.
Hoe dan ook, je kunt het maken van een backup onderbreken door op het kruisje te klikken.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Ringtones van PC naar iPhone uploaden | FREDL | iTunes | 3 | 20-07-10 16:15 |
Sync zonder op te laden | dthiemann | iTunes | 5 | 10-04-10 10:27 |
Sync'n zonder te wissen | Erminio | iTunes | 0 | 04-02-10 15:11 |
Sync agenda op mac en muziek op pc, ringtones verdwijnen | pbarendr | iTunes | 0 | 20-02-08 10:48 |
|
|