itunes reageert niet meer na aansluiten iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) geachte lezer het kan zijn dat dit onderwerp al eens is voorgekomen maar ik heb het niet gevonden. Zowel actuele topic's als in het archief ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes reageert niet meer na aansluiten iphone
geachte lezer
het kan zijn dat dit onderwerp al eens is voorgekomen maar ik heb het niet gevonden. Zowel actuele topic's als in het archief Het volgende probleem doet zich voor als ik mijn iphone aansluit aan de computer dan reageert itunes niet meer en sluit het zichzelf af ik weet niet hoe ik dit kan verhelpen. Het gaat zich hier om een iphone 1.0 gejailbreaked naar versie 2.2 alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan het proberen op een andere usb poort
kijk of hij wel word gezien op een andere computer |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook af en toe, maar dit valt alleen voor bij een zwart scherm (energiebespaarmodus) en het is te verhelpen door om de "home" button te duwen.
|
|
|||
|
|||
heb beide dingen geprobeerd zonder resultaat... itunes reageert gewoon niet meer
|
Labels |
itunes afsluiten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 16 Gb 4.2 reageert niet meer | saasken | iPhone algemeen | 0 | 29-12-10 18:18 |
iTunes/ laptop reageert niet meer op iPhone?! | Dim | iTunes | 7 | 01-11-10 22:25 |
Help Iphone reageert niet meer | Lisc | iPhone algemeen | 10 | 15-02-09 23:07 |
Iphone Reageert niet meer | Miichaelo0 | Archief | 2 | 17-08-08 01:03 |
iphone reageert niet meer | robinvel | iPhone algemeen | 0 | 13-08-08 18:44 |
|
|