Synchronisatie Agenda Exchange en Lokaal oplossing discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Outlook Exchange via mijn werk. Ik heb op mijn PC Lokaal outlook. Ik wil op mijn werk geen prive map maken, maar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronisatie Agenda Exchange en Lokaal oplossing
Ik heb Outlook Exchange via mijn werk. Ik heb op mijn PC Lokaal outlook. Ik wil op mijn werk geen prive map maken, maar mijn prive agenda lokaal op mijn PC bijhouden. Itunes synchroniseert alleen de exchange agenda. Is er een oplossing hiervoor op één of andere manier mogelijk?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda in lokaal iPhone geheugen | mbraeke1 | iTunes | 0 | 06-04-11 22:54 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Oplossing synchronisatie probleem agenda's | Willum | iPhone algemeen | 4 | 14-04-10 23:58 |
Exchange werkt lokaal wel, extern niet | philippefeij | iPhone algemeen | 5 | 19-09-09 15:01 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|