Sim resetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Ik heb destijds mijn SIM geactiveerd met SAM. Aangezien ik vanaf nu over een legale unlock kan beschikken en dus volgende week dan ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sim resetten
Dag
Ik heb destijds mijn SIM geactiveerd met SAM. Aangezien ik vanaf nu over een legale unlock kan beschikken en dus volgende week dan ook maar eens een software upgrade zal uitvoeren stoot ik op een probleem. Bij T-Mobile beweren ze dat activeren dus NIET mogelijk zal zijn. Hoe kan ik dit oplossen? Is er bij Apple een soort inlogsysteem om ff je SIM te resetten zodat je van 0 kan activeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iPhone in DFU mode zetten en herstellen met iTunes. Na het herstel geen backup terugzetten met SAM en andere jailbreak restanten.
|
|
|||
|
|||
Hopelijk lukt het.
Mijn telefoon zal maandag of dinsdag wss unlocked zijn door T-Mobile. Kan dan eens van 0 herbeginnen en ondertussen neem ik de update naar iOS 7. Thanks, hopelijk gaat alles zeer snel en zonder problemen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Resetten | stappiepaul | iPhone algemeen | 5 | 04-01-13 11:52 |
resetten | koenvanden | iPhone Apps | 6 | 27-12-10 16:08 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
1.1.1 resetten | edraket | Unlock [archief] | 3 | 25-02-08 18:11 |
ResetteN? | Rutger001 | iPhone algemeen | 1 | 14-02-08 22:17 |
|
|